ArabicEnglishFrenchHebrewRussianSpanish
ArabicEnglishFrenchHebrewRussianSpanish

נשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ בכל עת!

כולנו רוצים שיניים נקיות ומסודרות ובהתאם רובנו גם מקפידים על היגיינת פה ושיניים הכוללת צחצוח מספר פעמים ביום, שימוש במי פה וחוט דנטלי. חלקנו גם נעבור מתישהו תהליך של יישור שיניים בעזרת גשרים וגומיות שבעזרת אפשר לסדר שיניים חופפות ושאינן ממוקמות כמו שצריך לשורה אחת מסודרת. יישור שיניים בעזרת גשר אומנם מסדר את השיניים במרווחים מסודרים זו לצד זו, אבל יש לו יכולת מוגבלת לבצע הגבהה או הנמכה של השיניים מחוץ ואל תוך החניכיים. לכן גם אם השיניים מסודרות זו לצד זו, הגובה שלהן לא תמיד זהה. על מנת להגיע למצב בו יש גובה אחד ניתן לבצע שיוף שיניים.

תועלת שיוף שיניים רופא מומחה

שיוף שיניים הוא טיפול פשוט ויעיל במיוחד למראה אסתטי יותר של חלל הפה והוא יכול להיות הגימור המושלם לאחר יישור וקיבוע. כמו כן, אם אתם סובלים מסדקים ושברים קטנים בשיניים הקדמיות, ניתן גם במקרה זה לשייך את השיניים ולהחזיר להן צורה בריאה ויפה. שיניים מסודרות יותר גם יעזרו לכם לאכול יותר טוב שכן שיוף מחזיר להן את החוזק והחדות ומאפשר לעיסה קלה יותר. בעזרת שיוף שיניים מומחים יכולים להחזיר לכם את החיוך ואת הבריאות ותוכלו לחזור לחייך מול כולם. מעבר לכך, שיוף שיניים יכול לסייע גם לסגירת הלסת. שיוף של שיניים בנקודות המגע בין הלסתות יכול להקל על מתח שנוצר כתוצאה מסגירה לא מלאה ולהעלים את הכאב.

שיוף שיניים באזור המרכז

כמחפשים מרפאה לעשות בה שיוף, חשוב לחפש אחת שמתמחה בטיפול אסתטיים של שיניים ולא רק בטיפולים רפואיים. במרפאה כזו תמצאו צוות רופאים אחראי ומנוסה עם תעודות הכשרה ברפואה אסתטית. עם שיוף שיניים רופא מומחה ייצור חלל פה מושלם שלא תקבלו במרפאה רגילה. בשיוף שיניים מומחים יוכלו לתת לכם את ההכוונה המלאה והנכונה ביותר עבור השיניים שלכם ולבצע את התהליך במהרה ובלי סיבוכים מיותרים שגם עלולים לעלות כסף וגם לפגוע בשיניים שלכם. אם אתם מחפשים מרפאת שיניים שמבצעת שיוף שיניים באזור המרכז, אתם מחפשים את המרפאה של ד”ר קלריסה מור-גן – המרכז המוביל לרפואת שיניים באזור רמת גן. צרו קשר עוד היום לבירורים והזמנות תורים. 

Call Now Button