ArabicEnglishFrenchHebrewRussianSpanish
ArabicEnglishFrenchHebrewRussianSpanish

נשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ בכל עת!

כאשר מסיימים את תהליך יישור השיניים ומורידים את הגשר או אמצעי היישור, השיניים נמצאות במקום הרצוי אך החניכיים עדיין אינן קבועות לחלוטין והן עלולות לנוע חזרה והזיז את השיניים יחד איתן ולהרוס את כל ההשקעה. לכן מחברים על השיניים בחלקן האחורי שאינו חשוף, שני מתקני קיבוע, אחד לכל למעלה ואחד למטה. הקיבוע שומר על השיניים וחניכיים במקום הרצוי ואין צורך להחליף אותם. עם הזמן שיעבור, החניכיים יתמצקו יותר ויפחת הסיכוי לתזוזות שיהרסו את סדר השיניים. ברוב המקרים אותם מתקנים הם פסי מתכת שמודבקים בדבק מיוחד וחזק לשיניים. במקרים של פגיעה בשניים או שחיקה ממושכת הקיבוע עלול ליפול בחלקו או שלמותו וחשוב להחזירו למקומו גם כדי לשמור על מראה השיניים וגם בשביל למנוע פציעה.

תיקון קיבוע מומחים באזור המרכז – ד”ר מורגן

אם רוצים ללכת לתקן קיבוע חשוב לפנות למומחה שמכיר את סוגי הקיבועים השונים ויכול להחזיר אותם למקומם בעזרת הציוד המתאים. עם תיקון קיבוע מומחים באזור המרכז יוכלו להחזיר את הקיבוע במהירות בלי חשש לפגיעה בשיניים. יישור שיניים ותיקון קיבוע הוא תהליך שעלול לאורך השנים לגרום לכם לחפש תיקון קיבוע מומחים רמת גן או תיקון קיבוע מומחים בני ברק ולכן תמיד כדאי לדעת היכן נמצאת מרפאת שיניים מקצועית ואמינה בסביבתם, ובמיוחד כזו שמתמחה ביישור שיניים ותיקון קיבוע. המרפאה של ד”ר מורגן ברמת גן היא בדיוק מרפאת שיניים שכזו.

תיקון קיבוע מומחים תל אביב

כבר מהתחלת תהליך יישור השיניים, רצוי לבחור במרפאה שאמינה שתוכל שתמשיך ללוות אתכם גם אחרי הורדת הגשר, בביצוע הקיבוע ובתחזוקתו. לכן חשוב גם לברר מה כולל כל טיפול שאתם משלמים עליו ולבקש שתיקוני קיבוע יהיו חלק ממנו. לכן בתיקון קיבוע מומחים תל אביב והסביבה צריכים להיות רופאי שיניים שמבינים ויישור וקיבוע ויש להם מרפאה שתמיד זמינה לבצע טיפולי חירום. אם אתם עכשיו מחפשים תיקון קיבוע מומחים רמת גן או תיקון קיבוע מומחים בני ברק – אתם מחפשים את המרכז הרפואי לשיניים של ד”ר קלריסה מור-גן – מרפאת השיניים המוביל במרכז ליישור שיניים, התקנה ותיקוני קיבועים. כאן באתר תוכלו להתרשם ממגוון הטיפולים שאנו מציעים ולהשכיל על היגיינת שיניים. 

Call Now Button